Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaats je eenvoudig en snel bij Ukkies & Pukkies door de volgende stappen te volgen:
- Plaats je artikel(en) in je winkelmandje.
- Ben je klaar met winkelen? Controleer dan je bestelling in het winkelwagentje.
- Vervolgens ga je naar ‘doorgaan met afrekenen’.
- Controleer je persoonlijk gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres.
- Kloppen je gegevens? Klik dan op ‘betalen’.
- Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.
Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?
Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.
Hoelang duurt het voor een artikel weer op voorraad is?
Bij Ukkies & Pukkies zorgen wij er altijd voor dat een artikel zo snel mogelijk weer op voorraad is. Zodra deze is uitverkocht zetten we deze (indien mogelijk) direct weer in bestelling bij de leverancier. Helaas kan het gebeuren dat artikelen uit de collectie gaan, deze worden dan z.s.m. offline gehaald.
Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Voeg de artikelen die je graag wilt bestelling toe aan je winkelwagentje en klik vervolgens rechtsboven in je scherm op ‘winkelwagen’. Op deze pagina kun je het afrekenproces starten waar je bij de betaling de kortingscode in kan voeren.
Let op! Kortingscodes kunnen niet met elkaar worden gecombineerd, daarnaast zijn sommige merken uitgesloten van korting.
Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik een bestelling plaats op Ukkies & Pukkies?
Ukkies & Pukkies biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:
- iDeal
- Mr. Cash/Bancontact
- PayPal
- Visa
- Mastercard
- Ukkies & Pukkies cadeaukaart
- Klarna
Kan ik mijn betaling veilig verrichten?
Bij Ukkies & Pukkies gaan we uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw Ukkies & Pukkies account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamde ‘extended-gevalideerd SSL-certificaat’. Dit betekent dat op een elektronisch certificaat ook de (gecontroleerde en gevalideerde) bedrijfsnaam staat. Deze bedrijfsnaam zie je in de meeste webbrowsers in de adresbalk verschijnen, naast het adres van de site. Hierdoor weet je zeker dat de site ook echt van Ukkies & Pukkies is.
Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?
Stuur even een mailtje naar info@ukkiesenpukkies.nl en dan kijken we even wat we kunnen betekenen. Ook kun je ons een DM sturen via Social media.
Is het mogelijk de artikelen in het echt te komen bekijken?
Jazeker! Kom langs in onze winkel op Drooghe Bol 1010B Julianadorp
Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
Jouw Ukkies & Pukkies cadeaubon is een jaar geldig.
Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?
Het bedrag van je cadeaubon moet in één keer verzilverd worden. Het is helaas niet mogelijk om dit in verschillende delen te doen.
Verzenden
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Ukkies & Pukkies verstuurt jouw pakketje doorgaans binnen 1-2 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland hanteren wij verzendkosten van €5,99. Je kunt ook de optie afhalen in de winkel aanvinken. Wij houden het apart tot je het komt ophalen.
PostNL (track&trace code bij pakketpost)
De track & trace van mij bestelling werkt niet, wat kan ik doen?
Zodra Ukkies & Pukkies jouw pakketje heeft verzonden krijg je hier een bevestiging van. De track & trace van je bestelling wordt zichtbaar, zodra deze is ingescand bij het verzendbedrijf. Het kan dus soms even duren voordat de verzendgegevens beschikbaar zijn.
Wanneer zijn de verzendkosten van mijn bestelling gratis?
Bestel je boven de €75 dan zijn de verzendkosten gratis!
In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Ukkies & Pukkies verzendt wereldwijd, de tarieven hiervan zijn verschillend. Informeer daarom naar actuele verzendkosten en levertijden, dit kan door een mailtje te sturen naar info@ukkiesenpukkies.nl. Vermeld duidelijk je adresgegevens en je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.
Kan ik mijn pakketje bij Ukkies & Pukkies ophalen?
Jazeker! Onze fysieke winkel zit in Julianadorp. Ons adres is
Drooghe bol 1010B
1788KZ Julianadorp
Geopend op:
Dinsdag 1000-1700
Woensdag 1000-1700
Donderdag 1000-1700
Vrijdag 1000-1700
Zaterdag 1000-1700
Kan ik mijn bestelling als cadeautje ontvangen?
Bij Ukkies & Pukkies kun je terecht voor cadeautjes voor mama’s, papa’s, broertjes, zusjes, vriend(innen) en meer. Wij pakken de cadeautjes die gekocht zijn met veel liefde en zorg in, daarnaast is er de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Je kan het cadeautje zelf rechtstreeks bij de ontvanger thuis laten bezorgen, let dan wel op dat je het afleveradres aanpast. Wil je dat je pakketje als een cadeautje wordt ingepakt, laat dit dan even weten bij opmerkingen tijdens het bestellen.
Is het mogelijk mijn bestelling op te halen bij een ophaalpunt?
Weet je niet zeker of je thuis bent of haal je jouw pakketje liever op bij een ophaalpunt? Dat kan! Kies hiervoor wanneer je de email krijgt met track&trace informatie. Let op! Dit kan niet altijd.
Mijn bestelling is voor iemand anders. Kan ik deze rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden?
Ja, dit kan! Let er dan op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het pakketje naar verzonden mag worden.
Retourneren
Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?
Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Let wel op dat je aan de voorwaarden voldoet om een product te retourneren. Deze lees je in het kopje hieronder.
Wat zijn de voorwaarden als ik een product wil retourneren?
- Het product is ongedragen/ongebruikt.
- Artikelen uit de koopjeshoek en aanbiedingen mogen niet retour, indien voorradig kunnen ze wel geruild worden voor een andere maat en/of kleur (retour- en verzendkosten worden opnieuw berekend).
- Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in.
- Voeg het retourlabel toe aan je pakket
- De retour dient binnen 14 dagen bij ons binnen te zijn.
- Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour.
- Je kunt je item ook terug brengen naar onze fysieke winkel. Zie adres hieronder.
Retouradres
Ukkies & Pukkies
Afdeling retourneren
Drooghe Bol 1010B
1788KZ Julianadorp
Nederland
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
De kosten zijn volledig voor eigen rekening en kunnen variëren wegens gewicht en grote van het pakket.
Mijn levering is beschadigd, wat moet ik doen?
Dat is vervelend! Maak foto’s van de verpakking, de inhoud van je bestelling en het verzendlabel. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice via info@ukkiesenpukkies.nl. Vermeld altijd je ordernummer, zodat we je gemakkelijk en snel kunnen helpen.
Een artikel van mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik doen?
Oeps, foutje! Met veel orders op een dag gebeurd het ook wel eens dat we vergeten een artikel toe te voegen aan je bestelling. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@ukkiesenpukkies.nl. Voeg foto’s toe van je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.
Ik wil graag een artikel ruilen, is dit mogelijk?
Het kan altijd gebeuren dat de maat, kleur of iets anders niet helemaal naar wens is. Het is dan altijd mogelijk om een artikel te ruilen. Het makkelijkste is om het artikel wat je wilt ruilen aan te melden als retour. Hierboven kun je lezen hoe je dit doet. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen met het artikel in de juiste kleur of maat.
Er is een verkeerd artikel geleverd, wat moet ik doen?
Oeps, foutje! Met veel orders op een dag gebeurd het wel eens dat in een order verkeerd wordt ingepakt. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via info@ukkiesenpukkies.nl. Voeg foto’s toe van de je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.